Skip to main content

Reply to "The Murder of Tyshawn Lee In Chicago Points To A Larger Question: When Will Black America Decide That White Supremacy Must Die?"

  Hell I don't BUY this bullshyte from these criminal cuz gangs and black youths have been KILLING each other way in the 80s and 90s where innocent children including babies were killed.  And those mofos didn't give a shyte cuz it was about those dollars in the streets.  Who gon believe a person who was still slinging drugs in prison sooooooooo bad they had to move his ass to another prison?  You think I give a fock what the hell he says.  Wasn't thinking about those drugs poisoning the minds of blackfolks in prison and on the street.    So why is he sooooooooo concerned now?

 

Plus!  Whose gon listen to these old cranks now?  Kids today don't have respect for their elders.  And definitely not gonna listen to those who's been in prison for over 42 years.  GTHOH!  Makes no sense.  Need to talk to the new brothas arriving in prison in droves not these fellas who can't begin to wrap their heads around having a cellphone...let alone a computer.  They are has beens.  Don't have the fingers on the problem in black culture.  Know why?  CUZ THEY WERE THE PROBLEM IN BLACK CULTURE and in many ways STILL ARE.  

 

So as the kids say?  These fools can miss me with this bullshyte.  It's focking fake.  They just need to shut the fock and continue doing their time for the crime against their own.  Cuz they are definitely no examples to listen for wisdom to since them being where they are....thousands upon thousands of black youth have followed in their footsteps.  So miss me whydontcga cuz I ain't listen to no self-righteous self-centered FOOLS whose goal was destroy black culture by any means necessary.    BTW:  I don't believe these men have the power to lessen any violence in the streets. Cuz as I said earlier if they were sooooooo concerned they would have rectified this problem upon entering the prison system some 40 years ago.  Why now?     So, Don't believe 'em.  But!

Last edited by Kocolicious
×
×
×
×